Olen ollut nyt kuukauden kirjoittamatta. Välillä tuntui, että asiat saattaisivat kääntyä parempaan. Nyt taas ahdistaa. Menen huomenna katsomaan yksiötä. Mielessä pyörii triljoonia kysymyksiä:

- miten pärjään rahallisesti?

- pystynkö itse hoitamaan koiraa?

- miten elämässäni riittää sisältö?

- millainen kotii tulee olemaan?

- miten lähipiiri ja ystävät suhtauvat?

- olenko eron jälkeen onnellisempi? tai siis olisinko.

- johtuuko kaikki TAAS minusta?

- olenko liian helposti luovuttava?

- kannataisiko vielä yrittää?

ja ennen kaikkea...

- kuka minä olen? 

Viimeiseen kysymykseen heräsin tänään. Olen seurustellut noin 17 vuotiaasta asti. Parin viikon päästä täytän 23. Kuka minusta on näiden vuosien ja ihmissuhteiden aikana tullut? Mitkä asiat ovat minulle tärkeitä? Mitä minä arvostan? --> Kuka minä olen?