Minulla oli äsken kaksi vaihtoehtoa: juosta kohti ilta-aurinkoa ja nauttia sateen jälkeisestä pehmeästä tuoksusta ja tämän jälkeen vaipua ihanan levolliseen olotilaan tietoisena siitä, että olen tehnyt tänään jotain itseni ja koiran eteen, Vaihtoehto kaksi: polkea tunturin nokka essoa kohti ja hakea päihtymistarvikkeita, nauttia niitä ja selailla kuumia lähtöjä etelään. Olen siis paheiden tiellä.

Kahden päivän ajan ravintoni on koostunut lähinä pizzasta. On muuten aika mieletöntä seuraavilla täytteillä: aurinkokuivatut tomaatit, kinkku, aura, sipuli. Törkeän paheellisen hyvää.

Myös miesten suhteen paheiden tie on jatkunut. Olen niin törkeän flirtti että melkein hävettää. työpaikalla on taas tullut heitettyä härskejä juttuja ja katseita siihen tahtiin, että heikompaa hirvittäisi. Voi helvetti että voi miesten huomio tuntua joskus hyvältä.

Ja mitenkä suhde sitten? Olen ollut kiltti(liian kiltti), mutta en halua toista lähelle. Tsemppaan edelleen itseäni eroon. pitäisi pikkuhiljaa tehdä päätöksiä. Muuten hölmöilen ja sitten kellään ei ole kivaa. Taidan olla heikko ihminen? Tylsä raukka parka, tavis ja idiootti. Juonut nyt yhden sidun ja päässä tuntuu. Huomenna pakko mennä puntille, muuten karkaa tää touhu taas käsistä.

Kohta pitäisi jo mennä uinuu, jotta jaksaa herätä 05.45 avaamaan kahvilaa. Ihan liian aikaisin, mutta minähän aion olla pirteä kuin Peppi Pitkätossu ja heittää taas hymyä toisen perään.Taidan tykätä tästä kesätyöstä liikaakin.