Kuka olen?Mitä haluan?Minne menen?Mitä tunnen?Tunnenko?Elänkö?Olenko?

Minä olen se solmu, minkä ympärillä lankakerä menee aina sotkuun. Se solmu, mikä on siellä piilossa. Lanka ympärilläni vastauksia. Minä haluan tehdä aina uuden solmun, kun joku sen selvittää. Haasteet tekevät elämästä mielenkiintoisen. Kun haastetta ei enää ole, ei kiinnosta. Haluan uuden haasteen. Haluan päästää irti. Haluan tietää, mitä on olla yksin. Haluan kasvaa itseni ympärille, oppia tuntemaan itseni. Tuntuu, etten kuule ajatuksiani. Ahdistaa, rintaa puristaa ja kurkkua kaihertaa. Anna minulle happea, anna minun hengittää. Tahdon tuntea kuinka keuhkot täyttyvät ilmasta. Tahdon sen painavan palan pois kurkustani. Vapaa.

Miksi ripustaudun? Miksi roikun? Miksi pelkään? Miksi epäröin? Miksi en luota itseeni? Miks ajattelen mitä muut ajattelevat? Miksi?

Good bye my lover, good by my friend, you have been the one, you have been the one for me.