Olen kasvanut viimeisen kuukauden aikana 5 senttimetriä. Olen nostanut pääni hartioiden välistä, olen korottanut kaulani paidan kauluksesta, olen nostanut katseeni taivaisiin. Olen suoristanut selkäni ja noussut kumarasta.

Paino harteiltani on valunut lattialle ja haihtunut pois. Olen katsonut peilistä ryhdikkyyttä, olen valanut uskoa itseeni ja siihen, mitä teen.

Nyt jos maailma löisi minua kasvoille, kääntäisin sille toisen poskeni. En pelkää huomista, en pelkää sinua, en pelkää elämää. Minä olen tullut valmiiksi.

Rakas annan minun mennä. Annan minun kadota elämästäsi. Anna minun rakentaa omani uudelleen. Olemme myrkkyä toisillemme. Juo minusta tämän viimeisen kerran ja anna minun sitten mennä.

Olen itkenyt kyyneleeni kuiviksi. Olen säälinyt itseni olemattomaksi. Olen vihannut sinut mitättömäksi.

Rakas anna minun mennä. Anna minun kadota elämästäsi.

Minä nousen uudelleen.

340402.jpg