Pitkästä aikaa paistaa aurinko sekä taivaalta että omassa olossa. Olin vkonlopun enemmän ja vähemmän sängyn pohjalla väsyneenä. Sydän hakkasi, miten sattui, olo oli muutenkin huono ja pari kertaa oksensinkin. Aloin miettiä mahdollisia syitä ja muita oireita ja saldo on tämä:

- uupumus

- rytmihäiriöt

- alilämpö

-lihasväsyneisyys

- kasvanut ruokahalu

- mielialavaihtelut

- pahoinvointi

- herääminen aamuöisin

---> = lievä ylikunto? En ole nyt treenannut omia treenejä viikkoon. Koulun treenit olen tehnyt puoliteholla ja koettanut varoa nostamasta sykettä kovin korkealle. Aion ottaa tämän asian heti tosissani, sillä minua ei huvita saada itseäni uupumustilaan moneksi kuukaudeksi. Aloin oireet havaitessani/ tiedostaessani miettiä, paljon mulla on viime aikoina tullut treeniä. Tässä esim. noin suurinpiirtein reilu viikon treenit:

Ma: aamulla lenkki, illalla koris

Ti: Aamulla uinti, illalla sali

Ke: Lenkki

To: Aamulla luistelu, illalla sali

Pe: Illalla lenkki

La: Vapaa

Su: Pitkä lenkki

Ma: Illalla koris ja sali

Ti: Aamulla uinti, illalla lenkki

Ke: Hiihto

To: Luistelu + sali...

+ koiran lenkitykset, pyöräilyä tulee päivästä riippuen 5- 15 km ja jos oon sijaisena niin se urheilu, mitä tulee oppilaiden kanssa(yleensä kevyttä)

Tän lisäksi mun aikataulut on olleet muutenkin järisyttävän kiireisiä, en oo yksinkertaisesti levännyt tarpeeksi ja nyt se kostautuu. Nyt siis pidän treenitaukoa ja koululla otan tosi varoen. Toivottvasti menee nopeasti ohi ja pääsen pian taas treenaamaan. Painokin on muuten noussut reilu 2 kiloa. Tekee vaan koko ajan mieli syödä ihan järjettömiä määriä. Eténkin kaikkea makeaa hamuan jatkuvasti. Mut kyllä tää tästä, kärsivällisyyttä vaan peliin. :)